Prof. Dr. CANAN MADRAN


İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü

Uluslararası İşletmecilik Anabilim Dalı

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

8

Atıf (Scholar)

30

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

1

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1992 - 1997

1992 - 1997

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye

1995 - 1996

1995 - 1996

Doktora

University of Manchester-Manchester Business School, Pazarlama(Dr), Birleşik Krallık

1989 - 1992

1989 - 1992

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

1985 - 1989

1985 - 1989

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1996

1996

Doktora

Time as an Issue in Food Shopping and Meal Preparation

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)

1992

1992

Yüksek Lisans

Çevre korunması ve pazarlama

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü

1989 - 2013

1989 - 2013

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Dokuz Eylül Üniversitesi

2013 - 2019

2013 - 2019

Bölüm Başkanı

Dokuz Eylül Üniversitesi

2006 - 2009

2006 - 2009

Bölüm Başkan Yardımcısı

Çukurova Üniversitesi

1997 - 2000

1997 - 2000

Enstitü Müdür Yardımcısı

Çukurova Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Sürdürülebilir Pazarlama

Pazarlama Kuramı

Uluslararası Pazarlama

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Araştırması

İhracat ve İthalat İşlemleri Yönetimi

İhracat İthalat İşlemleri Yönetimi

Uluslararası İşletmecilikte Proje Yönetimi

Araştırma Yöntemi

Uluslararası Pazarlama

Sürdürülebilir Pazarlama

Lisans

Lisans

Uluslararası Pazarlama İletişimi

Uluslararası İşletmecilikte Proje Yönetimi

Sürdürülebilir Pazarlama

Araştırma Yöntemleri

Araştıram Yöntemleri

İhracat Ve İthalat Yönetimi

Küresel Pazar analizi

Uluslararası Pazarlama

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Yönetilen Tezler

2016

2016

Yüksek Lisans

Sustainable port management: Case study on marinas and trade ports

MADRAN C. (Danışman)

A.FEDAİ(Öğrenci) Creative Commons License

2012

2012

Doktora

Yükseköğretim kurumlarında kriz iletişimi

MADRAN C. (Danışman)

D.PENPECE(Öğrenci)

2008

2008

Yüksek Lisans

Kamu sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi(CRM)

MADRAN C. (Danışman)

H.GÖNEN(Öğrenci)

2003

2003

Yüksek Lisans

Satışçıların kişilik özellikleri ve satış performansı ilişkisi

MADRAN C. (Danışman)

T.AKDOĞAN(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Innovation and Export Performance: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence

BIÇAKCIOĞLU N., HIZARCI A. K., ÖZGEN Ö., MADRAN C.

9th European Marketing Academy Conference (EMAC) Regional Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Understanding and Perceptions of Climate Change: A Perspective of University Stakeholders

DEMİREL B., DUMAN S., BIÇAKCIOĞLU N., MADRAN C., ARBAK Y., SÜMER B., et al.

7th Global Conference on Global Warming, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2018, ss.157-161, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

3. Community Capacity Building in Higher Education against Climate Change

Özkul S., Baran T., Arbak Y., Madran C., Sümer B., Onuşluel Gül G., et al.

4th International Water Congress, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, ss.747-755, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

4. Ulusal Alanyazınında Sürdürülebilir Tüketim Tüketici Perspektifinden Sistematik Derleme Çalışması

ATREK B., MADRAN C.

21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.397-420, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

5. Message Framing of Facebook Posts An Analysis of Non Governmental Organizations NGOs

ÖZGEN Ö., ATREK B., DUMAN KURT S., MADRAN C.

2nd International Biannual Social Business @ Anadolu Conference, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.161-172, (Tam Metin Bildiri)