Dr. Öğr. Üyesi BERNA GÜRYAY


Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Sobiad)

127

H-İndeks (Sobiad)

4

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2010

2004 - 2010

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2002 - 2002

2002 - 2002

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

Çoklu Zeka Aktivitelerinin Öğrencilerin Sözcük Bilgisi Başarısı ve İngilizce'ye YönelikTutumları Üzerindeki Etkileri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Dr)

2004

2004

Yüksek Lisans

İngilizce Öğretmen Adaylarının İngilizce’xxye Yönelik Tutumları

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - 2018

2013 - 2018

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2002 - 2013

2002 - 2013

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Makaleler

Tümü (6)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. A Study on Candidate EnglishTeachers’ Self-Perception ofUsing Creative Drama inEnglish Language Teaching

GÜRYAY B.

1st International Conference onInternational Perspectives in Education, BUXTON, Birleşik Krallık, 11 - 13 Ekim 2018, ss.35, (Özet Bildiri)

2016

2016

3. Individual Variables Attitudes towards English and Being a Teacher Astudy on Prospective Teachers of English

GÜRYAY B.

Glocalisation of Professional Development in ELT: Think Global, Act Local, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. The Role of Creative Drama on Prospective English Teachers Academic Achievement

GÜRYAY B.

ICETR International Conference on Educational Theory and Research, 11 - 13 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. The Relationship between Learning Modalities and Perceived Self-regulation Levels

GÜRYAY B.

International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language (GlobELT), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, cilt.232, ss.389-395, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

7. Creative Drama: A Way to Understand Shakespeare?

GÜRYAY B.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1127-1131, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

8. Can social studies and language lessons be integrated via global education? English Language Teacher Candidates' Perceptions

ÇULHA ÖZBAŞ B., GÜRYAY B.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1132-1136, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Kitaplar

2023

2023

1. Prospective English Teachers' Views on Teacher Education Program

Güryay B.

Contemporary Challanges in Education.., Oliver Holz,Fiona Shelton,Lotte Geunis,Vana Chiou,Nesrin Oruç Ertürk, Editör, Waxmann Verlag Muenster/New York , Münster, ss.272-286, 2023

2023

2023

2. The Significance of Collaborative Learning in Language Classrooms of 21st Century

Güryay B.

21st Century Skills in Language Education, Feryal Çubukçu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.157-173, 2023

2021

2021

3. Matematiğe İngiliz Kalmak

GÜRYAY B.

Şimdiki Aklım Geçmiş Tecrübem, Çetin, Hande, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.88-106, 2021

2021

2021

4. Does Creative Drama Really Enhance Creativity?

GÜRYAY B.

Voices From the Classroom, Chiou, Vana; Geuinus, Lotte; Holz, Oliver; Oruç Ertürk, Nesrin; Shelton, Fiona, Editör, Waxmann, Münster, ss.127-142, 2021

2020

2020

5. Developing Intercultural Competence

GÜRYAY B.

Developing Intercultural Competence, Bektaş Çetinkaya, Yeşim, Editör, Peterlang, Berlin, ss.101-114, 2020

2019

2019

6. A Study on Prospective Teachers’xx Self Perception of Using Creative Drama in English Language Teaching

GÜRYAY B.

International Insights: Equality in Education, Vana Chiou, Oliver Holz, Nesrin Oruç Ertürk, Fiona Shelton, Editör, Waxmann, Münster, ss.127-135, 2019

2018

2018

7. Being Different in Turkey is not Easy

ORUÇ ERTÜRK N., GÜRYAY B.

Somewhere Over the Rainbow, Kristof De Witte, Oliver Holz, Lotte Geunis, Editör, Waxmann, Münster, ss.127-137, 2018

2014

2014

8. Prospective Teachers' Perceptions ofProfessional Identity: The Role of Gender and Department

GÜRYAY B., ÇULHA ÖZBAŞ B.

Gender and Education from Different Angles, Malgorzata Jarecka-Zyluk, Oliver Holz, , Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-125, 2014

2014

2014

9. Prospective Teachers'Perceptions of Professional Identity: The Role of Gender and Department

ÇULHA ÖZBAŞ B., GÜRYAY B.

Gender and Education from Different Angles, JARECKA-ZYLUK Malgorzata, HOLZ Oliver, Editör, LIT VERLAG, Berlin, ss.103-125, 2014

2012

2012

10. The Use of Creative Drama

GÜRYAY B.

Teaching Skills, Çubukçu, Feryal, Editör, Nobel, Ankara, ss.225-241, 2012

2009

2009

11. Turkish Traniee Teachers’ Perception of National and European Identities

GÜRYAY B.

New Architectures in European Higher Education Area, Seebauer, Renate, Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.207-220, 2009

Desteklenen Projeler

2018 - 2018

2018 - 2018

Buca Proaktif Öğretmen Eğitimi Projesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Canbulat T., Uğurel I., Sarıoğlu C. C., Uygur S. S., İkiz F. E., Ergun S., et al.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1