Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FİLM POSTERLERİNDE AĞACIN SEMBOLİK İŞLEVİ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.12, ss.44-59, 2020 (Hakemli Dergi)
Body Language And Techno-Communication In The Light Of Films ”Her” And ”Ex-Machina”
Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.72, ss.4616-4625, 2020 (Hakemli Dergi)
Kent Duvarlarını Sanat Yüzeylerine Dönüştürmek: Hyuro’xxnun Eserlerinde İnsanlığın Temsili
Euroasia Journal of Social Sciences Humanities
, sa.9, ss.79-90, 2019 (Hakemli Dergi)
Kelimelerle Haykırmak, Dijital Ortamda Feminist İfade: Liora K’xxnin Feminist Fotoğrafları
IKSAD Journal of Institute of Economic Development and Social Researches
, cilt.5, sa.17, ss.122-131, 2019 (Hakemli Dergi)
Expo Cities: Advertising Cities With Visual Strategies
Social Sciences Studies
, cilt.4, sa.27, ss.5892-5900, 2018 (Hakemli Dergi)
Kitap Kapağı Tasarımında Kadın Portresinin Kullanımı
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.57-72, 2015 (Hakemli Dergi)
Pina Bausch Açısından Dansta Doğaçlama
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.31-38, 2015 (Hakemli Dergi)
The Relation between the Virtual Sphere and the Virtual Sphere of Arts in the Digital Communication Era
Journal of Media Critiques
, cilt.1, sa.3, ss.55-70, 2014 (Hakemli Dergi)
Kent Kültürüne ve Toplumsal Yapıya Baglı Olarak Kentte Tipografinin Kullanımı Izmir ve MilanoÖrnekleri
Art-e Sanat Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.153-172, 2013 (Hakemli Dergi)
Kent Kültürüne ve Toplumsal Yapıya Bağlı Olarak Kentte Tipografinin Kullanımı İzmir ve Milano Örnekleri
Art-E
, cilt.6, sa.12, ss.153-172, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çağdaş Aktivizmin Temsil Aracı Olarak Grafik Tasarım: Kadın Hakları
I. Uluslararası Kadın Sempozyumu -Kadın, Sanat ve Şiddet-, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Mart 2020
TÜRKİYE’xxDE YAYINLANAN SANAT KİTAPLARININ KAPAK TASARIMLARININ ANALİZİ
23. ULUSLARARASI ORTA ÇAĞ VE TÜRK DÖNEMİ KAZILARI VE SANAT TARİHİ ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2019
Candaş Şişman’xxın Dijital Sanatında Sesin Somutlaşması
İTESDES International Technological Sciences And Design Symposium, 28 - 30 Haziran 2018
The Impact of Cultural Traces, Common Values on Advertising Strategies
Understanding Transition VI - Mediatizing Memory: History and its Mediatic Construction, Bucharest, Romanya, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.14-15
Annie Atkins’xxin Tasarımlarında Efemera Etkisi: Büyük Budapeşte Hoteli Filmi Örneği
I. Uluslararası Efemera Çalışmaları Sempozyumu, 25 - 27 Nisan 2018
Grafik Sanatında Postmodernizm Etkisi ve Yapıbozum
3. Uluslararası Bodrum Bienali, Muğla, Türkiye, 1 Ekim - 01 Kasım 2017
Sanal Ortamda Kentsel Markalaşma:Türkiye’deki Yavaş Kentlerin İnternet Sitelerinin Grafiksel Analizi
2. Uluslararası Sanat Sempozyumu ”Sürüm 21”, Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.199-212
Graffiti and Typography as a Visual Language of Resistance
5T Turkish Design History Society Meetings: Design And Resistance, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, ss.150-160
Re Presentation of Street Art in Digital Space The Language of Walls in Streetartnews Net
8th International Scientific Conference The Bridges of Media Education, Novi-Sad, Sırbistan, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.60-73
Cultural traces in the public spaces of Izmir A study through Event Billboard and Poster Examples
Cities as Community Spaces Conference, Valletta, Malta, 23 - 25 Kasım 2016
The Power of Individualist Discourse in Advertising Posters
First International Scientific Conference Language in the Coordinates of the Mass Media, Varna, Bulgaristan, 6 - 09 Eylül 2016
Social Awareness in Digital Environment Stop Spreading Your Legs Don t Occupy My Space
7th International Conference Bridges of Media Education, Novi-Sad, Sırbistan, 22 - 23 Mayıs 2015, ss.57-69
Identity Culture and Ritual Scenes Semiotic Analysis of Samsara
Third Annual International CCCS Conference, Identity And Culture, Üsküp, Makedonya, 3 - 05 Eylül 2015
Pina Bausch Açısından Dansta Doğaçlama
25. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Dans ve Yaratıcı Dramada Yaklaşımlar, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Nisan 2015, cilt.10, ss.31-38
Expo Cities Advertising Cities with Visual Strategies
Fifth International Conference on the Image, Berlin, Almanya, 29 - 30 Ekim 2014
Dijital İletişim Döneminde Sanal Ortam ile Sanat Ortamı İlişkisi
Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferans, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, ss.252-266
Basılı Reklam Ürünlerinde Kentli Kadın İmgesinin Göstergebilim Açısından İncelenmesi
23. Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Grafik Tasarımda Kültürel Öğeler
Kurgu ve Analiz, Atabey, Zehra, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.11, 2024
Basılı ortamda grafik Tasarım
Kurgu ve Analiz, Zehra Atabey, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.1, 2024
Yayın Grafiği Tasarımında Kullanılan Bilgisayar Yazılımları
Yayın Grafiği Tasarımı, Aydın Zor, Editör, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.65-85, 2023
Çok Sayfalı Yayın Grafiği Tasarımı
Yayın Grafiği Tasarımı, Aydın Zor, Editör, İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.107-126, 2022
Analysis of Poster Designs of Turkish TV Series on Ottoman History: Resurrection Ertuğrul and Magnificent Century Examples
Contemporary Approaches to Orientalism in Media and Beyond, Tombul, Işıl & Sarı, Gülşah, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.888-903, 2021
Graphic Design As a Representation Tool of Contemporary Activism: Women’s Rights
Women and Art through The Ages, Maktal Canko, Dilek, Utanır Altay, Sinem, Barçın Aka, Editör, Ege Üniversitesi, İzmir, ss.189-196, 2020
The Impact of Cultural Traces, Common Values on Advertising Strategies
Recent Trends in Humanities and Social Sciences, Babita Labh Kayastha, Editör, Akinik Publications, New Delhi, ss.63-80, 2019
Representing Tales with Illustrations on Virtual Sphere
Digitization and its Impact on Society, Michele Infante, Luciana Taddei, Editör, Aracne Editrice Internazionale S.r.l., Roma, ss.163-180, 2016
Concept and Iconography of Advertising Posters of Brands based on Globalization
New Directions in Media, K M Baharul Islam, Nandita Roy, Editör, Bloomsbury, New Delhi, ss.128-148, 2015