Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1993 - 1995
1993 - 1995Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr), Türkiye
1991 - 1993
1991 - 1993Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl), Türkiye
1986 - 1986
1986 - 1986Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
1986 - 1986
1986 - 1986Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1995
1995Doktora
İşbirlikli öğrenmenin blokflüt öğretimi ve öğrenme stratejileri üzerindeki etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr)
1993
1993Yüksek Lisans
1986-lise müzik dersi öğretim programının Ege bölgesinde görevli müzik öğretmenlerinin görüşlerine ve çağdaş program geliştirme ilkelerine göre değerlendirilmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2004 - 2015
2004 - 2015Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
1998 - 2004
1998 - 2004Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
1995 - 1998
1995 - 1998Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2011 - 2014
2011 - 2014Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2008 - 2011
2008 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin 4. sınıf matematik ders kitabına ilişkin görüşleri
KOCABAŞ A. (Danışman)
E.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
İlkokul öğrenme ortamlarının yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı açısından incelenmesi
KOCABAŞ A. (Danışman)
G.KARA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Hayat bilgisi ders içeriklerinin temel yaşam becerileri ve değerler bakımından analizi ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
KOCABAŞ A. (Danışman)
S.TOPALOĞLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin sosyo-demografik özelliklerine göre yenilikçi öğretmen özellikleri ve Web 2.0 araçları kullanımı yetkinliği arasındaki ilişki
KOCABAŞ A. (Danışman)
S.İREM(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (19)
2022
20221. A Model Proposal in an Interdisciplinary Approach: Teaching Mathematics with Music,
KOCABAŞ A.
Journal of Interdisciplinary Educational Research , cilt.6, sa.12, ss.125-137, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20202. Flipping the 4th grade social studies course in a cooperative way: Effects on academic achievement and motivation
Erbil D. G., KOCABAŞ A.
STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
, cilt.66, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
20203. İlkokul 4. Sınıf Öğrencileri için Bütünleşme Ölçeğinin Geliştirilmesi
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.700-721, 2020 (TRDizin)
2020
20204. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Pedagoji İlkelerine Katılım Düzeyleri
BALCI A. T., KOCABAŞ A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.16, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Öğrenmede Motive Edici Stratejiler Ölçeği ( MSLQ) Motivasyon Alt Ölçeğinin Türk Diline ve İlkokul 4. sınıf Düzeyine Uyarlanması
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
Karamanoğlu Mehmetbey Eğiitm Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.71-79, 2019 (TRDizin)
2019
20196. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımı, Tersine Çevrilmiş Sınıf ve İşbirlikli Öğrenme Hakkındaki Görüşleri
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
İlköğretim Online
, cilt.18, sa.1, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
20187. Okullar Açılırken Eğitime ve Eğitimdeki Niteliğe Bir Bakış
KOCABAŞ A., KOCABAŞ K.
Yeniden İmece , cilt.15, sa.67, ss.20-25, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20188. Cooperative Learning as a Democratic Learning Method
Erbil D. G., KOCABAŞ A.
JOURNAL OF RESEARCH IN CHILDHOOD EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.81-93, 2018 (ESCI, Scopus)
2017
20179. A Scale Development for Teacher Competencies on Cooperative Learning Method
KOCABAŞ A., ERBİL D. G.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.316-324, 2017 (Scopus)
2017
201710. Village Institutes in Turkey and Cooperative Learning
KOCABAŞ A.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.3, ss.47-64, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201711. İlkokul 3. Sınıf Öğrencileri İçin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Demokratik Tutum Ölçeği
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.221-232, 2017 (TRDizin)
2016
201612. Okul Öncesi Eğitim ve Aile Katılımı
EKİNCİ VURAL D., KOCABAŞ A.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.59, ss.1174-1185, 2016 (TRDizin)
2016
201613. The Effects of Rhythmical Articulation Skills of Primary School Teacher Candidates on Playing Instrument Skills
KOCABAŞ A.
International Journal of Humanities and Social Science Invention , cilt.5, sa.7, ss.16-25, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Buca Eğitim Enstitüsünden Buca Eğitim Fakültesine Tarihsel Süreç
KOCABAŞ A.
Yeniden İmece , sa.49, ss.75-83, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201515. İşbirlikli Öğrenme Yoluyla İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.63-79, 2015 (TRDizin)
2013
201316. THE EFFECTS OF COOPERATIVE LEARNING ON CONTINUAL AND STATE ANXIETY AND MUSICAL PERFORMANCE IN TEACHING MUSIC
KOCABAŞ A.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201317. The Views of Primary School Teachers About How They Percieve Active Learning
Akay Y., KOCABAŞ A.
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences , cilt.46, sa.2, ss.91-110, 2013 (TRDizin)
2012
201218. 7 Yaş Grubu Öğrenciler için Duygusal Zeka Ölçeğinin Geliştirilmesi
EKİNCİ VURAL D., KOCABAŞ A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.31, 2012 (TRDizin)
2012
201219. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliğini Tercih Nedenleri ve Aldıkları Eğitimle İlgili Görüşleri
ŞARA P., KOCABAŞ A.
Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counselling , cilt.1, sa.2, ss.8-17, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201220. İlköğretim 1 Sınıf Öğrencilerinde Sosyal Becerilerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
EKİNCİ VURAL D., KOCABAŞ A.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.1, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201121. 7 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLER İÇİN DUYGUSAL ZEKÂ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
EKİNCİ VURAL D., KOCABAŞ A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2011, sa.31, ss.139-152, 2011 (TRDizin)
2011
201122. The analysis of the learning strategies utilized by students in music class in terms of some psychosocial variables
KOCABAŞ A., SEVER Z.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, ss.9-23, 2011 (TRDizin)
2010
201023. Köy Enstitüleri ve Açık Alanda Eğitim
KOCABAŞ A.
Aramızdan Ayrılışının 50. Yıldönümünde İsmail Hakkı Tonguç Ve Okul Öncesinden Yükseköğretşme Eğitim Sorunları Çözüm Önerileri Sempozyum Bildiriler Kitabı , 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200825. Türk Eğitim Sisteminin Felsefi Temelleri Dewey Mustafa Necati ve İsmail Hakkı Tonguç
KOCABAŞ A.
Toplum ve Demokrasi , 2008 (Hakemli Dergi)
2006
200627. İlköğretim okulları 4. ve 5. sınıflarında müzik dersinin gerçekleşme düzeyi ve öğrencilerin beklentilerine ilişkin görüşleri
KOCABAŞ A., SELÇİOĞLU DEMİRSÖZ E.
Pamukkkale Üniversitesi Eğitim Fakultesi Dergisi , cilt.1, sa.19, ss.58-68, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200628. İlköğretim Okulları 4. ve 5. Sınıflarında Müzik Dersinin Gerçekleşme Düzeyi ve Öğrencilerin Beklentirlerine İlişkin Görüşleri
KOCABAŞ A., SELÇİOĞLU DEMİRSÖZ E.
Pamukkale Üniversitesi Eğiitm Fakültesi Dergisi , sa.19, ss.56-66, 2006 (TRDizin)
2006
200629. Ebeveynlerin ve Çocuklarının Çoklu Zeka Alanlarının Karşılaştırılması
KOCABAŞ A., Susar Kırmızı F.
Eurasian Journal of Educational Research , 2006 (TRDizin)
2005
200530. Hollanda Eğitim Sistemi ve Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Aktif Bir Model
KOCABAŞ A.
Milli Eğitim , cilt.33, sa.167, ss.10-22, 2005 (Scopus, TRDizin)
2004
200431. Yapılandırıcı Öğrenme Yaklaşımı ve Yeni Öğretim Programları
KOCABAŞ A.
Yeniden İmece , 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200432. Müzik eğitiminin çoklu zekâ alanlarına etkisi ve köy enstitüleri
KOCABAŞ A.
Yeniden İmece , sa.4, ss.53-57, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200334. İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Müzik Dersinin Gerçekleşme Düzeyine İlişkinÖğrenci Görüşleri
KOCABAŞ A., SELÇİOĞLU DEMİRSÖZ E.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, , cilt.8, ss.139-155, 2003 (TRDizin)
2000
200035. 1998-1999 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Buca Eğitim Fakültesi
KOCABAŞ A., DURUKAFA G.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2000 (TRDizin)
2000
200036. 1998 1999 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Buca Eğitim Fakültesi Uygulama Okulları İşbirliği Programının Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
KOCABAŞ A., DURUKAFA G., GÜRŞİMŞEK A. I., GÜNAY V. D.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.12, ss.44-55, 2000 (TRDizin)
2000
200037. Sınıf Öğretmenlerinin Müzik Derslerindeki Yetersizliklerine İlişkin Görüşleri
KOCABAŞ A.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.7, ss.9, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Yenilikçi Öğretmen Özelliklerine Sahip Öğretmenlerin İşbirlikli Öğrenme Yöntemini Uygulama Düzeyleri
KOCABAŞ A., ERBİL D. G.
2. Uluslararsı Temel Eğiitm Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20192. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programında Yeralan Spor ve Sanat Grubu Derslerinin Değerlendirilmesi
Avcı A., KOCABAŞ A.
2. Uluslararsı bTemel Eğiitm Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1001-1012, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Bir Durum Çalışması: Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği mandolin Orkestrası
KOCABAŞ A.
1. Uluslararsı Bilim Eğiitm Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1643-1652, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Türkiye’de Eleştirel Düşünme Üzerine Yapılan Doktora Tezlerinin İçerik Analizi
BALCI A. T., KOCABAŞ A.
V. International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. 2017 Programlarının ve Müzik Dersi Öğretim Programlarının Program Geliştirme İlkelerine Göre Nitel Bir Değerlendirmesi
KOCABAŞ A.
Köy Enstitülerinin Kuruluşunun 78. Yıl Dönümünde Eğitimde Adaleti ve Geleceği Düşünmek Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2018, ss.257-272, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. The Participation of Level of the Graduates of Village Institutes, Classroom Teachers and Candidate Classroom Teachers to the Principles of Critical Pedagogy
BALCI A. T., KOCABAŞ A.
5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Sınıf Öğretmenlerinin Tersine Çevrilmiş Sınıf ve İşbirlikli Öğrenme Hakkındaki Görüşleri
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Sosyal Bağlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
20169. Cooperative Learning as an Intercultural Method in Musical Education and the Views of Preservice Teachers
KOCABAŞ A.
Mobilities, Transitions, Transformations Intercultural Education at the Crossroads, Budapest, Macaristan, 5 - 09 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Pedagoji İlkelerine Katılımları
BALCI A. T., KOCABAŞ A.
4 th İnternational Conference on Curricilum and Intruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. The development of the observation form for rhythmic reading skills
KOCABAŞ A.
4 th İnternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. The Flipped Classroom Based On Cooperative Learning Methodin Elementary Schools: Possibilities and A Model Proposal
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
Mobilities, Transitions, Transformations: Intercultural Education at the Crossroads, 5 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. The Effects of Cooperretive Learning on Student s Metacognitive Awareness In Primary 4 th Grade Mathematics Course
ERDOĞAN F., KOCABAŞ A.
III rd International Eurasian Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201614. The Effects of Cooperative Learning on Student s Academic Achievement in Primary 4th Grade Mathematics Course
ERDOĞAN F., KOCABAŞ A.
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201615. Eğitim Fakültelerinde Eğitim Gören Anadolu Öğretmen Lisesi Çıkışlı Öğrencilerin Öğretmenlik Algısı
KOCABAŞ A., KOCABAŞ K.
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Eleştirel Pedagoji ve Türkiye de Eleştirel Pedagoji Algısı
BALCI A. T., KOCABAŞ A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. The Effects of Cooperative Learning on the Rhythm Skilis and Perceptions of Self Efficacy the Fourth Class Students in the Primary School Music Course
KOCABAŞ A., Karaarslan T.
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201618. Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Özgün Model Köy Enstitüleri
KOCABAŞ A., KOCABAŞ K.
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. Öğretmen Adaylarının Cesaret Düzeylerine Göre Eleştirel Düşünme Eğilimleri
BALCI A. T., KOCABAŞ A., KONTER E., Avşar Y.
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201520. A scale development for teacher competencıes on cooperatıve learnıng method
KOCABAŞ A., ERBİL D. G.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, (ICCI-2015), Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.125, (Özet Bildiri)
2015
201521. Village Institutions in Turkey and Cooperative Learning
KOCABAŞ A.
Cooperative Learning: Meeting the challenges of the 21. Century, Odense, Danimarka, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201522. Cooperative Learning as a Democratic Learning Method
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
Cooperative Learning: Meeting the challenges of the 21. Century, Odense, Danimarka, 1 - 03 Ekim 2015, cilt.1, ss.27, (Özet Bildiri)
2015
201523. İlkokul 3 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yöntemi ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri)
2015
201524. Türkiye de işbirlikli öğrenme yönteminin uygulandığı tezlerin içerik analizi
KOCABAŞ A., Karaşahin İ., Aşık A., ERBİL D. G., ERDOĞAN F.
VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.175, (Özet Bildiri)
2015
201525. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme ve eleştirel pedagoji ilkeleri düzeyleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
KOCABAŞ A., Ali Tansu B., ERBİL D. G., ERDOĞAN F.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201526. İlkokul 3 sınıf hayat bilgisi dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin akademik başarıya etkisi
ERBİL D. G., KOCABAŞ A.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. The effects of rhythmıcal artıculatıon skılls of prımary school teachers candıdates on playıng ınstrument skılls
KOCABAŞ A.
International Congress on Education for the Future: Issues and challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.473-475, (Özet Bildiri)
2014
201428. Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi
KOCABAŞ A., CANBULAT T., ERBİL D. G., YEŞİLOĞLU A., ERDOĞAN F.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201329. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
CANBULAT T., KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A., YURDABAKAN İ.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)
2013
201330. MÜZİK ÖĞRETİMİ DERSİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI VE YARATICILIK ÜZERİNE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
KOCABAŞ A., ERBİL D. G.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
201231. Çocuklar İçin Duygusal Zekâ Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201232. Çocuklar İçin Duygusal Zeka Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği
KÜÇÜKKARAGÖZ H., KOCABAŞ A.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201233. The effects of integrated unit and constructivist based teaching learning process on fourth grades students' learning levels, attitudes towards learning, academic self-confident
SAVAŞ B., SENEMOĞLU N., KOCABAŞ A.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2811-2815, (Tam Metin Bildiri)
2011
201134. Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi
KOCABAŞ A., CANBULAT T.
Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242, (Tam Metin Bildiri)
2009
200935. The evaluation of the music success of classroom teacher candidates from the perspective of different variables
Demirsoz E. S., KOCABAŞ A.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1295-1301, (Tam Metin Bildiri)
2009
200936. Using songs in mathematics instruction: Results from pilot application
KOCABAŞ A.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.538-543, (Tam Metin Bildiri)
2006
200637. İlköğretimde İşbirlikli öğrenmenin müzik öğretiminde sınıf atmosferi ve şarkı söyleme becerileri üzerindeki etkisi
KOCABAŞ A., Uysal G.
Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2006, ss.26-28, (Tam Metin Bildiri)
2005
200538. Müzik öğretimi dersi alan öğrencilerin kullandıkları müziği öğrenme stratejileri ve çoklu zekâ alanları ile ilişkisi
KOCABAŞ A.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 31 Mayıs 2005, cilt.618, (Tam Metin Bildiri)
2003
200339. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Müziği Öğrenme Stratejileri ve Çoklu Zekâ Alanlarının Karşılaştırılması
KOCABAŞ A.
OMEP, Dünya Konseyi Toplantısı, 31 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
2000
200040. Buca eğitim fakültesi örnekleminde sınıf öğretmeni adaylarının profili
KOCABAŞ A.
II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Köy Enstitüleri ve Sanat Eğitimi
KOCABAŞ A.
Köy Enstitüleri, Kemal Kocabaş, Editör, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Yayınları, İstanbul, ss.366-403, 2022
2018
20182. Gelecek için Yaratıcı Eğitim
KOCABAŞ A.
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği Yayınları, 2018
2016
20163. İşbirlikli Öğrenme El Kitabı
KOCABAŞ A., ERBİL D. G., Karaarslan T.
Pegem Yayınevi, Ankara, 2016
2016
20164. Gelecek İçin Yaratıcı Eğitim
KOCABAŞ A.
Eğitim Reformu İçin Arayışlar, Kocabaş Kemal, Editör, Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği Yayınları, İzmir, ss.158-176, 2016
2011
20116. Hasan Ali Yücel dönemi sanat ve müzik anlayışı, bestelenen eserleri
KOCABAŞ A.
Hasan Ali Yücel, Kocabaş Kemal, Editör, Kültür ve Turizm Bakanlığı Yayınları, ss.359-405, 2011
Desteklenen Projeler
2015 - 2016
2015 - 2016İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KOCABAŞ A. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlkokul 4 Sınıf Matematik DersindeÖğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KOCABAŞ A. (Yürütücü)