Atıf İçin Kopyala
Aşcı H., Kulac E., Sezik M., Cankara F. N., Cicek E.
INDIAN JOURNAL OF PHARMACOLOGY, cilt.48, sa.1, ss.15-20, 2016 (SCI-Expanded)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
48
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2016
-
Doi Numarası:
10.4103/0253-7613.174418
-
Dergi Adı:
INDIAN JOURNAL OF PHARMACOLOGY
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.15-20
-
Anahtar Kelimeler:
Grasha-Reichmann Student Learning Study Scale, learning style, pharmacology, study behavior, MEDICAL-SCHOOL, ACADEMIC-ACHIEVEMENT, GENDER
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Objectives: To evaluate the effect of learning styles and study behaviors on preclinical medical students pharmacology exam scores in a non-Western setting.