Atıf İçin Kopyala
GÜÇDEMİR H., SELİM H.
INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS, cilt.115, sa.6, ss.1022-1040, 2015 (SCI-Expanded)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
115
Sayı:
6
-
Basım Tarihi:
2015
-
Doi Numarası:
10.1108/imds-01-2015-0027
-
Dergi Adı:
INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.1022-1040
-
Anahtar Kelimeler:
Fuzzy AHP, Multi-criteria decision making, Business customer segmentation, Data clustering, ANALYTIC HIERARCHY PROCESS, FUZZY-AHP, MARKET-SEGMENTATION, MANAGEMENT, SELECTION, SERVICE, SYSTEM
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Purpose - The purpose of this paper is to develop a systematic approach for business customer segmentation.