Hedonik ve Yararcı Tüketim Değerinin Tüketicilerin Fast FoodRestoranlarındaki Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetleri ÜzerindekiEtkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
DEMİR Y.
ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ, cilt.6, sa.14, ss.644-669, 2020 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
6
Sayı:
14
-
Basım Tarihi:
2020
-
Dergi Adı:
ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Other Indexes
-
Sayfa Sayıları:
ss.644-669
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Hayır