Atıf İçin Kopyala
Altinay L., Brookes M., Yeung R., AKTAŞ G.
JOURNAL OF SERVICES MARKETING, cilt.28, sa.6, ss.509-519, 2014 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
28
Sayı:
6
-
Basım Tarihi:
2014
-
Doi Numarası:
10.1108/jsm-09-2013-0240
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF SERVICES MARKETING
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.509-519
-
Anahtar Kelimeler:
China, Turkey, Franchising, Relationship development, Social exchange, Power dependence, COMMITMENT, TRUST, MODEL, DETERMINANTS, PERFORMANCE, NORMS
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Purpose - This paper aims to evaluate the antecedents of franchise relationship development from the perspective of a sample of Chinese and Turkish franchisees.