-
2024 - 2026 Project for Supporting Psychological Literacy of Educators Who Work with Disadvantaged Groups
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Akgül Durakçay F., Özkaya Y., Tenikler G., Özyılmaz G., Kabasakal H. Z., Öz Soysal F. S., et al.
-
2023 - 2024 Depremzede Çocukların Kaygılarını Azaltmada Kum Oyunu Terapisinin Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
SİYEZ D. M. (Yürütücü), Başaran İ., Ateş D., Özden R., ÇAVULDAK S., Varol İ. S., et al.
-
2023 - 2023 Afet Eğitimi ile Bilinçlenelim, Korunalım, Yaşayalım Projesi
-
2023 - 2023 Çözüm Odaklı Grupla Psikolojik Danışma: Kuramdan Uygulamaya
-
2023 - 2023 Deprem Sonrası Ruh Sağlığı Çalışanlarını Güçlendirme Eğitimi
-
2022 - 2022 Bilimsel Makale Yazımında Zorlukların Üstesinden Gelme
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Baran B., Siyez D. M. (Yürütücü), Esen E., Soylu Y., Bozkurt A., Satıcı S. A., et al.
-
2017 - 2019 Cinsel Taciz ve Saldırıya Karşı Birincil Önleme Stratejilerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SOYLU Y., SİYEZ D. M. (Yürütücü), BARAN B., EFE GÜNEY M., BELKIS Ö., GÜNAY T., et al.
-
2014 - 2016 Dokuz Eylül Üniversitesi Lisans Öğrencilerinde Toplumsal Cinsiyet Algısının Kişisel Gelişim Yönelimi Aracılığıyla Kariyer İyimserliği ve Kariyer Uyumluluğuna Etkisi
-
2025 - Devam Ediyor Üniversite Öğrencilerinin Gönüllülük Çalışmalarına Katılmasının Bireysel-Sosyal Sorumluluk ve İyilik Haline Etkisi
Diğer , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
-
2025 - Devam Ediyor Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Öğretmen Kimliği ve 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Diğer , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
-
2022 - 2024 Dokuz Eylül Üniversitesi Öğrencilerinin Flört Şiddetine Yönelik Tutum ve Yaşantılarının İncelenmesi
Diğer , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye