Metrikler
Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1992 - 1997
1992 - 1997Doktora
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Ve Din Bilimleri (Dr), Türkiye
1986 - 1990
1986 - 1990Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İslam Medeniyeti Ve Sosyal Bilimler (Yl), Türkiye
1982 - 1986
1982 - 1986Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
1997
1997Doktora
Urfa ve yöresinde yaygın din eğitimi (imamların mesleki imkanları ve problemleri ile ilgili alan araştırması)
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe Ve Din Bilimleri (Dr)
1989
1989Yüksek Lisans
İ. Hakkı Baltacıoğlu’xxnun din eğitimiyle ilgili görüşleri ve bu görüşlerinin dini pedagoji bakımından değerlendirilmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İslam Medeniyeti Ve Sosyal Bilimler (Yl)
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
2012 - 2016
2012 - 2016Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi
Yönetimsel Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2014 - 2014
2014 - 2014Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Kırgızistan'daki dini faaliyetlerin yaygın din eğitimi açısından değerlendirilmesi (2000-2017 yılları arası)
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
N.SHAMRALIEV(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerine göre örgün din öğretiminin imkân ve sorunları (Ege Bölgesi örneği)
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
N.KOZAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Diyanet İşleri Türk İslam Birliği'nin (DİTİB) din eğitimi ve din hizmetleri çalışmaları
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
F.ASLAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İmam Maturidi'nin ahlak eğitimi ile ilgili görüşleri
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
A.YANAR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi ders kitaplarında özdenetim değeri
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
B.DUMAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Nurettin Topçu'da din ve ahlak eğitimi
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
S.AKCAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Türk-İslam kültüründeki hikmet geleneğinin din eğitimi açısından değerlendirilmesi: Divan-ı Hikmet örneği
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
B.AKGÜN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersindeki ahiretle ilgili kazanımların değerlendirilmesi
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
Ş.KOCALI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenlerine göre seçmeli din derslerinin imkânları ve sorunları: İzmir örneği
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
B.ERSOY(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Palyatif bakım çalışanlarının karşılaştıkları güçlüklerle baş etmede dini değerlerin rolü
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
H.İÇİPEK(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Din görevlilerinin mesleki algıları( İzmir örneği)
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
O.BÖLÜKBAŞ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve hayat boyu öğrenme faaliyetlerine katılım düzeyleri(Karşıyaka-Bayraklı örneklemi)
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
S.İLERİ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İlköğretim öğrencileri gözünde kaynak kişi olarak Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
G.KALAYCI(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi programının kültürler arası din eğitimi açısından değerlendirilmesi
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
H.ÖNCEL(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Camilerin toplumsal kimlik ve değerlerin oluşmasındaki rolü
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
Ş.KURNAZ(Öğrenci)
2008
2008Doktora
Comenius'un din ve ahlak öğretimi ile ilgili görüşleri
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Lisede din kültürü ve ahlak bilgisi dersi müfredatının program geliştirme süreçleri bakımından incelenmesi
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
E.DİRİMEŞE(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Din eğitiminin psikolojik temelleri açısından C.G. Jung ve S. Freud
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
A.BAZ(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Din öğretiminde bireysel farklılıklar
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
D.IŞIKDOĞAN(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
Liselerdeki din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin yeterlilikleri
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
A.İNCEYOL(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
Din eğitiminde rehberlik ve psikolojik danışma
KEYİFLİ Ş. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
2016Felsefe li İlahiyat vs Felsefe siz İslami İlimler Türkiye Geneli Öğrenci Anketi
TOKTAŞ F., KEYİFLİ Ş., YILDIRIM F., ESEN B.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.43, ss.143-181, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Felsefe'li ilahiyat vs Felsefe'siz İslami İlimler: Türkiye Geneli Öğrenci Anketi
Toktaş F., Keyifli Ş., Yıldırım F., Esen B.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.43, ss.143-181, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2005
2005Öğrencilerin PDÖ Oturumlarındaki Yeterlik Düzeyleri
CEYLAN Y., KEYİFLİ Ş.
II. Aktif Eğitim Kurultayı, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.177-186, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2005 - 2007
2005 - 2007