Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (10)
2. CRM (CUSTOMER RELATİONSHİP MANAGEMENT) KAVRAMI ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN VOSVIEWER İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.311-329, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Siyah Kuğu Pandeminin Türk Firmaları Üzerine Etkileri ve Yakın Gelecekte Firmalarin Yüzyüze Satışa Yönelik Öngörüleri
International Journal of Social, Political and Economic Research
, cilt.8, sa.1, ss.89-110, 2021 (Hakemli Dergi)
5. BİLİNÇLİ TÜKETİM VE ANNELERİN BİLİNÇLİ TÜKETİMEYÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLARI
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.39, ss.803-827, 2020 (Hakemli Dergi)
6. ETİK OLMAYAN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ NEDENLERİ
Türkiye Meslekive Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.1-14, 2020 (Hakemli Dergi)
7. DYNAMICS OF PERSONAL SELLING AND CHANGING SALESSKILLS IN THE DIGITAL AGE
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.26, ss.285-304, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Perception Research On Developing Brand Identity For Small Cities
PRIZREN SOCIAL SCIENCE JOURNAL
, cilt.3, sa.2, ss.1-10, 2019 (Hakemli Dergi)
9. ŞEHİR PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ İÇİN SWOT ANALİZİ: MANİSA KÖPRÜBAŞI İLÇESİ
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.283-298, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Kişisel Satışta NLP Neuro Linguistic Programming Tekniğinin Kullanımı
Bitlis Eren Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.185-202, 2016 (Hakemli Dergi)
12. AVM Alışveriş Merkezlerinde Çalışan Satış Elemanlarının Özellikleri ve Çalışma Koşulları İzmir Örneği
UHPAD Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2016, ss.1-33, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Antikçağda Pazarlama ve Pazarlama Karması Elemanlarına Yönelik Değerlendirmeler
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.185-208, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Differences Between The Concepts Associated With Social Marketing
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.193-208, 2014 (Hakemli Dergi)
17. Marketing And Communication Problems And Proposed Solutions For The Turkish Women s NGO Sector
International Journal of SocialSciences and Management
, cilt.1, sa.3, ss.93-102, 2014 (Hakemli Dergi)
18. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Teknikleri ve İzmir İli Örneği
SULEYMAN DEMIREL UNIVERSITESI FEN-EDEBIYAT FAKULTESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
, sa.15, ss.213-232, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. METAVERSE DÜNYASININ PAZARLAMA UYGULAMALARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE METAPAZARLAMA
EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2. TÜRKIYE’DE KÜÇÜK AILE ÇIFTÇILERININ SÜRDÜRÜLEBILIRLIĞINDE ADIL TICARET ORTAKLIĞININ UYGULANABILIRLIĞI
EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
6. KÜÇÜK YERLEŞİM YERLERİNDE ŞEHİR PAZARLAMASI VE MARKALAŞMA
ISMS - International Symposium on Multidisciplinary Studies, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
9. Meslek Yüksekokullarındaki Öğretime İlişkin SorunlaraÇözüm Olabilecek Bir Model Önerisi
4th National Vocational School Symposium, Türkiye, 16 Mayıs 2007 - 18 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
10. Meslek Yüksekokullarında Pazarlama Programı Öğrencileri İçin Alternatif Bir İstihdam Alanı
5Th International Vocational Schools Symposium, Prizren, Sırbistan, 18 - 20 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
11. Kadın Odaklı sivil Toplum Örgütlerinde Pazarlama
ICWOR 15, Sakarya, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
17. The Effects Of Ethıcal Perceptions Of The Salespeople On Customer Loyalty An Application In Electronics Sector
EBEN AC 2008, 17 - 19 Ocak 2008, (Özet Bildiri)
18. Feasibility Of Neuro Linguistic Programming NLP As a Training Model In The Development Of Customer Relations
International Emotional Intelligence And Communication Symposium, 7 - 09 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Türkiye’de Küçük Aile Çiftçiliği“E-ticaret ve Tarımın Geleceği”
Gazi Kitabevi, Ankara, 2023
3. Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi
Pazarlama, Kestane, Serpil, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-71, 2020
4. Pazarlama ve Pazarlama İle İlişkili Kavramlar
Pazarlama, Kestane, Serpil, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2020
5. Satış Teknikleri Uygulama Örnekleri İle Birlikte
Nobel Yayınevi, Ankara, 2019
6. Entelektüel Sermaye Olarak Marka (Vergileme ve Pazarlama Boyutuyla)
BETA, İstanbul, 2018
8. Kadın Odaklı Sivil Toplum Örgütlerinde KOSTÖ Pazarlama
Beta, İstanbul, 2016
9. YENİ EKONOMİDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011
10. Mükemmellik Yolculuğunda Bir Eğitim Kurumu DEÜ İMYO
Beta Basım Yayım İstanbul, 2010
