Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TÜRKIYE’DE KÜÇÜK AILE ÇIFTÇILERININ SÜRDÜRÜLEBILIRLIĞINDE ADIL TICARET ORTAKLIĞININ UYGULANABILIRLIĞI

EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2023

METAVERSE DÜNYASININ PAZARLAMA UYGULAMALARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE METAPAZARLAMA

EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2023

Digital Marketing as a Solution to Increase the Food Supply of Small Family Farmers After the Pandemia

14th SCF International Conference on "Contemporary Issues in Social Sciences", Antalya, Türkiye, 13 Ekim 2022

THE EFFECTS OF THE BLACK SWAN PANDEMI ON TURKISH COMPANIES AND THEIR PREVISIONS FOR FACE - TO - FACE SALES IN THE NEAR FUTURE

International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies, Ankara, Türkiye, 19 Mart 2021

ETİK OLMAYAN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ NEDENLERİ

HOCA AHMET YESEVİ 2. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.1057-1069

KÜÇÜK YERLEŞİM YERLERİNDE ŞEHİR PAZARLAMASI VE MARKALAŞMA

ISMS - International Symposium on Multidisciplinary Studies, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018

Meslek Yüksekokullarında Pazarlama Programı Öğrencileri İçin Alternatif Bir İstihdam Alanı

5Th International Vocational Schools Symposium, Prizren, Sırbistan, 18 - 20 Mayıs 2016

Kadın Odaklı sivil Toplum Örgütlerinde Pazarlama

ICWOR 15, Sakarya, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2015

Labor Force Planning in Local Governments with Computer Software Izmir Sample

Eighth Annual International Conference on Mediterranean Studies, Atina, Yunanistan, 30 Mart - 02 Nisan 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Labor Force Planning In Local Governments With Computer Software İzmir Sample

Eighth Annual International Conference On Mediterranean Studies, Atina, Yunanistan, 30 Mart - 02 Nisan 2015

YEREL YÖNETİMLERDE İŞGÜCÜ PLANLAMASI İŞYÜKÜ ANALİZİNE DAYALI BİLGİSAYAR PROGRAMI YAZILIMI VE UYGULAMASI

INTCESS15 - 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2015
Kitaplar

Gıda okuryazarlığı

Tüketim Okuryazarlığı Bilinçli Tüketici Bilinçli Tüketim, Çelik, Asiye Ayben, Editör, Nobel, Ankara, ss.71-97, 2022

Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi

Pazarlama, Kestane, Serpil, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-71, 2020

Pazarlama ve Pazarlama İle İlişkili Kavramlar

Pazarlama, Kestane, Serpil, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2020

Küçük Yerleşim Yerlerinde Şehir Pazarlaması ve Markalaşma

Sosyal Bilimlerde Güncel Akademik Çalışmalar - 2018, Assoc. Prof. Dr. Sevilay ÖZER M. Selçuk ÖZKAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.43-58, 2018
Metrikler

Yayın

44

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları