Dr. Öğr. Üyesi SERKAN KOÇ


Edebiyat Fakültesi, Dilbilimi Bölümü

Genel Dilbilimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Dilbilim

Eğitim Bilgileri

2005 - 2015

2005 - 2015

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Dilbilim (Dr), Türkiye

2002 - 2005

2002 - 2005

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Dilbilim (Yl) (Tezli), Türkiye

1996 - 2001

1996 - 2001

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dil Bilimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

ÖĞÜT VERİCİ METİNLERDE GEÇİŞLİLİK: Dizgeci İşlevsel Yaklaşım Çerçevesinde Türk ve İngiliz Kültürleri Arasında Bir İnceleme

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2005

2005

Yüksek Lisans

Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin aradil özellikleri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Genel Dilbilim (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Dilbilim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Karşılaştırmalı Edebiyat Bölümü

2002 - 2015

2002 - 2015

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Dilbilimi Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Edebiyat Akımları I (İng.)

Edimbilim (İng.)

Batı Edebiyat Bilimi Kavramlarıyla Yeni Türk Edebiyatı

Karşılaştırmalı Söylem Çözümlemesi (İng.)

İngilizce II

Kültür İncelemeleri ve Çağdaş Türk Edebiyatı

Uygarlık ve Edebiyat Tarihi III (İng.)

Çeviri Uygulamaları II (İng.)

İngilizce I

Göstergebilim I (İng.)

Edebiyat ve Sinema (İng.)

Göstergebilim II (İng.)

Kanonik Metinler I

Uygarlık ve Edebiyat Tarihi V (İng.)

Korku Edebiyatı (İng.)

Alımlama Estetiği

Çeviri Uygulamaları I (İng.)

Makaleler

Tümü (6)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2005

2005

1. Bilgi Okuryazarlığı ve Aktif Eğitim Bir Uygulama Örneği

KOÇ S.

II. Aktif Eğitim Kurultayı, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.74-89, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2005

2005

2. Bilgi okuryazarlığı ve aktif eğitim: bir uygulama örneği

KOÇ S., KOŞANER Ö.

II. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Türkiye, 04 Haziran 2005, ss.74-89, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2024

2024

1. LEECH’İN ANLAM TÜRÜ MODELİ ÇERÇEVESİNDE TÜRK MEDYASINDA GÖÇMEN KAVRAMININ “EŞDİZİMSEL ANLAM” AÇISINDAN İNCELENMESİ

Koç S.

SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER TEMEL ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR - III 2024 /3, Prof. Dr. Ayşen SİNA, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.213-226, 2024

2023

2023

2. TOPLUMSAL NORM VE TABULARIN POSTMODERN DÖNÜŞÜMÜ: THE 100 DİZİSİNİN KIYAMET SONRASI DÜNYASINDA TABULARIN YENİDEN YAPILANDIRILMASI

KOÇ S.

SOSYAL, İNSAN VE İDARİ BİLİMLERDE İLERİ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR 2, Doç. Dr. Halim AKBULUT, Doç. Dr. Rıfat IŞIK, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.814-822, 2023

2020

2020

3. Back to the Roots: The Matriarchal Nature of Cannibalism and the Transformation of Patriarchy in Frank Marshall's Alive and Antonia Bird's Ravenous

Koç S.

Food in American Culture and Literature: Places at the Table, Carl Boon,Nuray Önder,Evrim Ersöz KOÇ, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.209-221, 2020

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2021

Ağustos 2021

RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi