­

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET RIDVAN KETE


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

26

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1990 - 1995

1990 - 1995

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1987 - 1989

1987 - 1989

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1986 - 1987

1986 - 1987

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1995

1995

Doktora

Bufo viridis Türkiye dağılımı, beslenmesi ve embriyolojik gelişimi Sürdürülebilir Kalkınma

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Öğretmenliği (Dr)

1989

1989

Yüksek Lisans

İzmir-Adana Bölgesi Bufo viridis türünün morfolojik karşılaştırılması

Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli)

Akademik Unvanlar / Görevler

1996 - Devam Ediyor

1996 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Dokuz Eylül Üniversitesi

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

Formasyon Öğretmen Adaylarının Formasyon Eğitimi Kavramına İlişkin Görüşlerinin Kelime İlişkilendirme Testi İle Analizi

ERTEM S., KETE M. R.

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.474-481, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Programlarının Niteliği Hakkındda Görüşleri

ERTEM S., KETE M. R.

5 th İnternational Instructional TechnologiesTeacher Educatioanl Symposium, İZMİR-SELÇUK, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.482-488, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Formasyon Öğretmen Adaylarının Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Demografik Özellikler e Göre İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, 11 - 13 Ekim 2017, ss.355, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Bilgisayar Kavramındaki Bilişsel Yapılarının Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

VIII. Internatıonal Graduate Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.62, (Özet Bildiri)

2017

2017

Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Çalışma Yaprağı Kavramı hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

VIII. INTERNATIONAL GRADUATE EDUCATION SYMPOSIUM, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

Lise Biyoloji Öğrencilerinin Değerlendirme Ölçeği İle Genetik Kavramlara Ait Düzeylerinin Belirlenmesi

Öner B., Çoban S., Akça Ş., KETE M. R., ERTEM S.

VIII:Internetıonal Graduare Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.63, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İnsan Biyolojisi Ders İçeriklerine Ait Kavram Yanılgıları

KETE M. R., ERTEM S.

USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Veri Öğrenme Alanını İşleyiş Yöntemlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Pedagojik Formasyon Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Algılarının Araştırılması

ERTEM S., KETE M. R.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Okul Öncesi Çocuklarda Doğa Çevre Bilinci Kazanımları

ERTEM S., KETE M. R.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinçi Düzeylerinin Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

8. İnternational Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Öğretmen Adaylarının Bırakın Doğa Öğretmenimiz Olsun Hakkında Görüşleri

KETE M. R., ERTEM S.

8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

İlköğretim Öğretmen Adaylarının Teknoloji kullanımına ait Algılarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)