Eğitim Bilgileri
1990 - 1995
1990 - 1995Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1987 - 1989
1987 - 1989Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1986 - 1987
1986 - 1987Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1995
1995Doktora
Bufo viridis Türkiye dağılımı, beslenmesi ve embriyolojik gelişimi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Öğretmenliği (Dr)
1989
1989Yüksek Lisans
İzmir-Adana Bölgesi Bufo viridis türünün morfolojik karşılaştırılması
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
1996 - Devam Ediyor
1996 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Makaleler
Tümü (2)
Diğer Yayınlar (2)
1992
19921. Türkiye Ova Kurbağası Rana ridibunda nın Stok Tespiti
BARAN İ., YILMAZ İ., KUMLUTAŞ Y., KETE M. R.
Tr. J. of Zoology , cilt.16, ss.289-299, 1992 (Hakemli Dergi)
1992
19922. Batı ve Orta Karadeniz Bölgesinin Herpetofaunası
BARAN İ., YILMAZ İ., KETE M. R., KUMLUTAŞ Y., DURMUŞ S. H.
Tr. J. of Zoology , cilt.16, ss.275-288, 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Formasyon Öğretmen Adaylarının Formasyon Eğitimi Kavramına İlişkin Görüşlerinin Kelime İlişkilendirme Testi İle Analizi
ERTEM S., KETE M. R.
5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.474-481, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Programlarının Niteliği Hakkındda Görüşleri
ERTEM S., KETE M. R.
5 th İnternational Instructional TechnologiesTeacher Educatioanl Symposium, İZMİR-SELÇUK, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.482-488, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Formasyon Öğretmen Adaylarının Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Demografik Özellikler e Göre İncelenmesi
ERTEM S., KETE M. R.
5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, 11 - 13 Ekim 2017, ss.355, (Özet Bildiri)
2017
20174. Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Bilgisayar Kavramındaki Bilişsel Yapılarının Araştırılması
KETE M. R., ERTEM S.
VIII. Internatıonal Graduate Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.62, (Özet Bildiri)
2017
20175. Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Çalışma Yaprağı Kavramı hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
ERTEM S., KETE M. R.
VIII. INTERNATIONAL GRADUATE EDUCATION SYMPOSIUM, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
20176. Lise Biyoloji Öğrencilerinin Değerlendirme Ölçeği İle Genetik Kavramlara Ait Düzeylerinin Belirlenmesi
Öner B., Çoban S., Akça Ş., KETE M. R., ERTEM S.
VIII:Internetıonal Graduare Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.63, (Özet Bildiri)
2017
20177. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Besin zinciri Kavramı Hakkındaki Görüşlerinin Analizi
KETE M. R., ERTEM S.
USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Ölçme Değerlendirme Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi (Buca Örneği)
KETE M. R., ERTEM S.
USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İnsan Biyolojisi Ders İçeriklerine Ait Kavram Yanılgıları
KETE M. R., ERTEM S.
USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Lise Öğrencilerinin Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ERTEM S., KETE M. R.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Formasyon Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Dersine Ait Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
ERTEM S., KETE M. R.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201612. Veri Öğrenme Alanını İşleyiş Yöntemlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
ERTEM S., KETE M. R.
15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. Pedagojik Formasyon Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Algılarının Araştırılması
ERTEM S., KETE M. R.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201614. Okul Öncesi Çocuklarda Doğa Çevre Bilinci Kazanımları
ERTEM S., KETE M. R.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinçi Düzeylerinin Araştırılması
KETE M. R., ERTEM S.
8. İnternational Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Öğretmen Adaylarının Bırakın Doğa Öğretmenimiz Olsun Hakkında Görüşleri
KETE M. R., ERTEM S.
8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Teknoloji kullanımına ait Algılarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
ERTEM S., KETE M. R.
8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)