Çevrimiçi Hemşirelik Eğitimi

Bu çalışma tek gruplu yarı-deneysel pretest-postest araştırma tasarımına sahiptir. Çalışmanın örneklemi amaçlı örnekleme yöntemi ile belirlenmiştir. Bu kapsamda hemşirelik bölümünde 2020-2021 Eğitim-Öğretim yılında uzaktan eğitim ile gerçekleşen “Hemşirelikte Eğitim İlke ve Uygulamalar” dersine kayıt yaptıran öğrencilerden (n:77) araştırmaya gönüllü olan 50 öğrenci ile çalışma yürütülmüştür. Bu araştırmada “Hemşirelikte Eğitim İlke ve Uygulamalar” dersi kapsamında, “Öğrenme Hedefi Yazma” konusunda e-öğrenme stilleri ve hazır bulunuşluk düzeylerine göre yapılandırılan 5 saatlik çevrimiçi verilen bir dersin öğrencilerin derse olan bağlılık düzeyleri ve motivasyonlarına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır.