­

Prof. Dr. HALİL AYDIN


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

33

Atıf (WoS)

42

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

131

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1996 - 1999

1996 - 1999

Doktora

The University of Leeds, Fen (Biyoloji) Eğitimi, Birleşik Krallık

1989 - 1993

1989 - 1993

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

1985 - 1989

1985 - 1989

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2011 - 2011

2011 - 2011

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2003 - 2011

2003 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

1990 - 2003

1990 - 2003

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Dekan Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

STUDENTS OPINIONS TOWARDS THE USE OF SMART BOARDS IN THE BIOLOGY COURSES

ÖNDER R., AYDIN H.

INOVED 2015, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.60, (Özet Bildiri)

2015

2015

Determining Biology Teachers Application of Scientific Process and Research Skills

ŞENBAŞARAN UĞUZ M., AYDIN H.

INOVED 2015, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.28, (Özet Bildiri)

2015

2015

Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü Öğrenci ve ÖğretimElemanlarının Bu Bölümde Verilen Matematik Dersleri Hakkındaki Görüşleri

NARLI S., AYDIN H.

XIV. Ulusal EğitimBilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2015, ss.913-919, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

ORTAÖĞRETİM ONUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FOTOSENTEZ KONUSU İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI

ÖNDER R., AYDIN H.

ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.10, (Özet Bildiri)

2005

2005

Biyoloji Eğitiminde Matematik Dersi Gerekli mi?Öğrenci Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri

NARLI S., AYDIN H.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

1996

1996

Türkiye Genelinde İlköğretim Okullarının II. Kademesinde Fen Eğitiminin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma

Kesercioğlu T. İ., Bakaç M., Aydın H., Alpat Ş.

II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.26-32, (Tam Metin Bildiri)

1995

1995

İlköğretimde Fen Eğitimi nin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma

BAKAÇ M., AYDIN H., DURMUŞ S. H., KUMLUTAŞ Y., KILINÇ ALPAT S., RIZA E.

II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1995, ss.20, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 42

h-indeksi (WOS): 2