Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1996 - 1999
1996 - 1999Doktora
The University of Leeds, Fen (Biyoloji) Eğitimi, Birleşik Krallık
1989 - 1993
1989 - 1993Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
1985 - 1989
1985 - 1989Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2011 - 2011
2011 - 2011Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2003 - 2011
2003 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1990 - 2003
1990 - 2003Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Biyoloji dersinde akıllı tahta kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına, akıllı tahta kullanımına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
AYDIN H. (Danışman)
R.ÖNDER(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Yetişkinlerin çevre koruma konusundaki bilgi ve tutum düzeylerinin saptanması: Foça örneği
AYDIN H. (Danışman)
Ö.KINALI(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Tasarlanan yapılandırmacı bir eğitim programının lise öğrencilerinin "insanın genetik yapısı ve genom projesi" hakkındaki algıları, kavram yanılgıları ve biyoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi
AYDIN H. (Danışman)
F.SEMENDEROĞLU(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Eleştirel düşünme becerilerini temel alan biyoloji dersinin ortaöğretim öğrencilerinin ekolojik etik yaklaşımlarına etkisi
AYDIN H. (Danışman)
S.TURAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (10)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)
2016
20161. Using Self-Organizing Neural Network Map Combined with Ward's Clustering Algorithm for Visualization of Students' Cognitive Structural Models about Aliveness Concept
Yorek N., Ugulu I., AYDIN H.
COMPUTATIONAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE
, cilt.2016, 2016 (SCI-Expanded)
2015
20152. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN PERFORMANS ÖDEVLERİNE KARŞITUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
AYDIN H., YÖREK N., UĞULU İ.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.31, ss.211-229, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20153. Opinions on Euthanasia among Czech Seniors and University Students
Vlckova J., Kubiatko M., UŞAK M., AYDIN H.
REVISTA DE CERCETARE SI INTERVENTIE SOCIALA
, cilt.50, ss.193-208, 2015 (SSCI)
2013
20134. Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Biyoloji Eğitiminin Ortaöğretim Öğrencilerinin Ekolojik Etik Yaklaşımlarına ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
TURAN S., AYDIN H., UĞULU İ.
E-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)
, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
20115. Research on students' traditional knowledge about medicinal plants: Case study of high schools in izmir, Turkey
Ugulu I., AYDIN H.
Journal of Applied Pharmaceutical Science
, cilt.1, sa.9, ss.43-46, 2011 (Scopus)
2009
20096. Are animals 'more alive' than plants? Animistic-anthropocentric construction of life concept
Yorek N., ŞAHİN M., AYDIN H.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.5, sa.4, ss.369-378, 2009 (SCI-Expanded)
2009
20097. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Yeni Fen ve Teknoloji Programına Yönelik Görüşleri
TÜYSÜZ C., AYDIN H.
GÜ, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.37-54, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
20088. The impact of endemism concept on environmental attitudes of secondary school students
UĞULU İ., AYDIN H., YÖREK N., DOĞAN Y.
Natura Montenegrina , cilt.7, sa.3, ss.165-173, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
20089. An investigation on students perceptions of biodiversity
YÖREK N., AYDIN H., UĞULU İ., DOĞAN Y.
Natura Montenegrina, ERIC (on-line submission) , cilt.7, sa.3, ss.175-184, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200810. INVESTIGATING PROSPECTIVE TEACHERS' SATISFACTION WITH SOCIAL SERVICES AND FACILITIES IN TURKISH UNIVERSITIES
Erdogan M., Usak M., AYDIN H.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.7, sa.1, ss.17-26, 2008 (SSCI)
2007
200711. Prospective science teachers conceptual understanding about proteins and protein synthesis
Sinan O., Köse S., AYDIN H., Gezer K.
Journal of Applied Sciences
, cilt.7, sa.21, ss.3154-3166, 2007 (Scopus)
2007
200712. Web Tabanlı Öğrenmenin İlköğretim Okulu Düzeyindeki Öğrencilerin Tutumuna Etkisi
TÜYSÜZ C., AYDIN H.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.73-78, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200513. Poisonous plants distributed naturally in Turkey
DOĞAN Y., Baslar S., Ay G., AYDIN H., Yorek N., MERT H.
Pharmacia
, cilt.52, ss.50-55, 2005 (Scopus)
2005
200514. The Effect of the Hybrid Model on the 7th and 8th Year Turkish Students Success Related to the Chemistry subjects
TÜYSÜZ C., AKÇAY H., AYDIN H.
Journal of Baltic Science Education , cilt.2, sa.8, ss.35-45, 2005 (SSCI)
2003
200315. A study of the soil-plant interactions of Pistacia lentiscus L. distributed in the western Anatolian part of Turkey
DOĞAN Y., Baslar S., AYDIN H., Mert H. H.
Acta Botanica Croatica
, cilt.62, sa.2, ss.73-88, 2003 (SCI-Expanded)
2003
200316. A study on the soil plant interactions of Pistacia lentiscus L distributed in Western Anatolian part of Turkey
DOĞAN Y., BAŞLAR S., AYDIN H., MERT H. H.
Acta Botanica Croatica
, cilt.62, sa.2, ss.73-88, 2003 (Scopus)
2003
200317. Studies on the soil plant interactions of Rumex obtisifolius subsp subalpinus in West Anatolia in Turkey
Doğan Y., Başlar S., Ay G., Aydın H., Mert H. H.
Botanica Lithuanica , 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200318. Fen Derslerinde Alternatif Kavramların Araştırılmasının Önemi Kuramsal Bir Yaklaşım
AYDIN H., UŞAK M.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.121-132, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. STUDENTS OPINIONS TOWARDS THE USE OF SMART BOARDS IN THE BIOLOGY COURSES
ÖNDER R., AYDIN H.
INOVED 2015, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.60, (Özet Bildiri)
2015
20152. Determining Biology Teachers Application of Scientific Process and Research Skills
ŞENBAŞARAN UĞUZ M., AYDIN H.
INOVED 2015, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.28, (Özet Bildiri)
2015
20153. Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü Öğrenci ve ÖğretimElemanlarının Bu Bölümde Verilen Matematik Dersleri Hakkındaki Görüşleri
NARLI S., AYDIN H.
XIV. Ulusal EğitimBilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2015, ss.913-919, (Tam Metin Bildiri)
2015
20154. ORTAÖĞRETİM ONUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FOTOSENTEZ KONUSU İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
ÖNDER R., AYDIN H.
ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.10, (Özet Bildiri)
2005
20055. Biyoloji Eğitiminde Matematik Dersi Gerekli mi?Öğrenci Ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri
NARLI S., AYDIN H.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.508-514, (Tam Metin Bildiri)
1996
19966. Türkiye Genelinde İlköğretim Okullarının II. Kademesinde Fen Eğitiminin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma
Kesercioğlu T. İ., Bakaç M., Aydın H., Alpat Ş.
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.26-32, (Tam Metin Bildiri)
1995
19957. İlköğretimde Fen Eğitimi nin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma
BAKAÇ M., AYDIN H., DURMUŞ S. H., KUMLUTAŞ Y., KILINÇ ALPAT S., RIZA E.
II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1995, ss.20, (Özet Bildiri)
Bilirkişi Raporları