Müzakere ve Akran-Arabuluculuk Modelinin Üniversite Öğrenci Anlaşmazlıkları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi"


Özmen Ö. N. (Yürütücü), Türnüklü A., Kaçmaz T., İrem C. N.

TÜBİTAK Projesi, 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, 2012 - 2014

  • Proje Türü: TÜBİTAK Projesi
  • Destek Programı: 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
  • Başlama Tarihi: Nisan 2012
  • Bitiş Tarihi: Ekim 2014

Proje Özeti

Proje üç aşamada gerçekleştirilmiştir. Birinci aşamada öğrencilerin anlaşmazlık yaşadıkları konuları ve çözüm yöntemlerini  belirlemek üzere nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin kullanıldığı durum analizi yapılmıştır. İkinci aşamada arabuluculuk eğitim modeli geliştirilmiştir. Üçüncü aşamada geliştirilen modelin uygulaması yapılmıştır.