Atıf Formatları
Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. TÜRK Et Al. , "Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi," Nesne Psikoloji Dergisi , vol.7, no.15, pp.214-235, 2019

TÜRK, F. Et Al. 2019. Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi. Nesne Psikoloji Dergisi , vol.7, no.15 , 214-235.

TÜRK, F., TÜRNÜKLÜ, A., TERCAN, M., & KAÇMAZ, T., (2019). Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi. Nesne Psikoloji Dergisi , vol.7, no.15, 214-235.

TÜRK, FULYA Et Al. "Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi," Nesne Psikoloji Dergisi , vol.7, no.15, 214-235, 2019

TÜRK, FULYA Et Al. "Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi." Nesne Psikoloji Dergisi , vol.7, no.15, pp.214-235, 2019

TÜRK, F. Et Al. (2019) . "Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi." Nesne Psikoloji Dergisi , vol.7, no.15, pp.214-235.

@article{article, author={FULYA TÜRK Et Al. }, title={Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi}, journal={Nesne Psikoloji Dergisi}, year=2019, pages={214-235} }