T. CANBULAT And A. İLĞAN, "İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.169-189, 2011
CANBULAT, T. And İLĞAN, A. 2011. İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1 , 169-189.
CANBULAT, T., & İLĞAN, A., (2011). İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, 169-189.
CANBULAT, TUNCAY, And ABDURRAHMAN İLĞAN. "İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, 169-189, 2011
CANBULAT, TUNCAY And İLĞAN, ABDURRAHMAN. "İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.169-189, 2011
CANBULAT, T. And İLĞAN, A. (2011) . "İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.169-189.
@article{article, author={TUNCAY CANBULAT And author={ABDURRAHMAN İLĞAN}, title={İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Gelişim Alanındaki Bilgi Düzeyleri İle Öğrencilerinin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={169-189} }