Ö. Tütüncü And Ö. İpekgil Doğan. Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi2003, pp.170
Tütüncü, Ö. And İpekgil Doğan, Ö. 2003. Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama . Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir.
Tütüncü, Ö., & İpekgil Doğan, Ö., (2003). Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama . İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi.
Tütüncü, ÖZKAN, And Özlem İpekgil Doğan. Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama . İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi, 2003
Tütüncü, ÖZKAN And İpekgil Doğan, Özlem İ. . Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama . Dokuz Eylül Üniversitesi, 2003.
Tütüncü, Ö. And İpekgil Doğan, Ö. (2003) Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama . İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi.
@book{book, author={ÖZKAN TÜTÜNCÜ And author={Özlem İpekgil Doğan}, title={Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama}, publisher={Dokuz Eylül Üniversitesi}, year={2003} }