G. SEZGİN SELÇUK Et Al. , "Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department)," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.787-801, 2011
SEZGİN SELÇUK, G. Et Al. 2011. Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department). Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2 , 787-801.
SEZGİN SELÇUK, G., KARABEY, B., & ÇALIŞKAN, S., (2011). Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department). Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 787-801.
SEZGİN SELÇUK, GAMZE, BURAK KARABEY, And SERAP ÇALIŞKAN. "Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department)," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 787-801, 2011
SEZGİN SELÇUK, GAMZE S. Et Al. "Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department)." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.787-801, 2011
SEZGİN SELÇUK, G. KARABEY, B. And ÇALIŞKAN, S. (2011) . "Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department)." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.787-801.
@article{article, author={GAMZE SEZGİN SELÇUK Et Al. }, title={Öğretmen adaylarının fizikte öğrenme stratejileri kullanımları: cinsiyet ve anabilim dalının etkileri (How candidate teachers use learning strategies in physics The effects of gender and department)}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011, pages={787-801} }