E. Armağan And M. S. Aydın, "Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma," In Teknoloji ve İnsan , Ankara: Gece Kitaplığı, 2021, pp.72-100.
Armağan, E. And Aydın, M. S. Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma. 2021. In Teknoloji ve İnsan , Gece Kitaplığı, Ankara, 72-100.
Armağan, E., & Aydın, M. S., (2021). Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma. Teknoloji ve İnsan (pp.72-100), Ankara: Gece Kitaplığı.
Armağan, Ece, And MUSTAFA SEÇKİN AYDIN. "Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma." In Teknoloji ve İnsan , 72-100. Ankara: Gece Kitaplığı, 2021
Armağan, Ece And Aydın, MUSTAFA S. . "Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma." Teknoloji ve İnsan , Gece Kitaplığı, 2021, pp.72-100.
Armağan, E. And Aydın, M. S. (2021) "Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma", Teknoloji ve İnsan . Ankara: Gece Kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ece Armağan And author ={MUSTAFA SEÇKİN AYDIN}, chaptertitle={Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerinde Online Yorumların Etkisi – Türkiye’deki E-Ticaret Siteleri Üzerine Bir Çalışma}, booktitle={ Teknoloji ve İnsan}, publisher={Gece Kitaplığı}, city={Ankara},year={2021} }