A. S. SAĞKAL And A. TÜRNÜKLÜ, "Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri," Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , vol.7, no.47, pp.69-85, 2017
SAĞKAL, A. S. And TÜRNÜKLÜ, A. 2017. Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , vol.7, no.47 , 69-85.
SAĞKAL, A. S., & TÜRNÜKLÜ, A., (2017). Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , vol.7, no.47, 69-85.
SAĞKAL, ALİ, And ABBAS TÜRNÜKLÜ. "Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri," Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , vol.7, no.47, 69-85, 2017
SAĞKAL, ALİ S. And TÜRNÜKLÜ, ABBAS. "Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri." Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , vol.7, no.47, pp.69-85, 2017
SAĞKAL, A. S. And TÜRNÜKLÜ, A. (2017) . "Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri." Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , vol.7, no.47, pp.69-85.
@article{article, author={ALİ SERDAR SAĞKAL And author={ABBAS TÜRNÜKLÜ}, title={Barış eğitimi programının lise öğencilerinin öznel iyi oluş ve umut düzeyleri üzerindeki etkileri}, journal={Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi}, year=2017, pages={69-85} }