S. ÇALIŞKAN And S. Korsacılar, "Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.385-403, 2015
ÇALIŞKAN, S. And Korsacılar, S. 2015. Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2 , 385-403.
ÇALIŞKAN, S., & Korsacılar, S., (2015). Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 385-403.
ÇALIŞKAN, SERAP, And Serim Korsacılar. "Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 385-403, 2015
ÇALIŞKAN, SERAP And Korsacılar, Serim. "Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.385-403, 2015
ÇALIŞKAN, S. And Korsacılar, S. (2015) . "Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.385-403.
@article{article, author={SERAP ÇALIŞKAN And author={Serim Korsacılar}, title={Yaşam Temelli Öğretim ve Öğrenme İstasyonları Yönteminin 9. sınıf Fizik Ders Başarısı ve Kalıcılığa Etkileri}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={385-403} }