B. Cantürk Günhan Et Al. , "Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.33, pp.274-293, 2022
Cantürk Günhan, B. Et Al. 2022. Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.33 , 274-293.
Cantürk Günhan, B., Altaylar (Doluzengin), B., Dinçer Aksoy, B., & Özdişçi, S., (2022). Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.33, 274-293.
Cantürk Günhan, BERNA Et Al. "Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.33, 274-293, 2022
Cantürk Günhan, BERNA C. Et Al. "Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.33, pp.274-293, 2022
Cantürk Günhan, B. Et Al. (2022) . "Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.33, pp.274-293.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN Et Al. }, title={Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={274-293} }