G. ÜNAL ÇOBAN, "Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi," 2017
ÜNAL ÇOBAN, G. 2017. Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi. .
ÜNAL ÇOBAN, G., (2017). Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi . .
ÜNAL ÇOBAN, GÜL. Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi. , 2017
ÜNAL ÇOBAN, GÜL Ü. . "Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi." 2017
ÜNAL ÇOBAN, G. (2017). "Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi", .
@expertreport{expertreport, author ={GÜL ÜNAL ÇOBAN}, title={Aktif Ögrenme Teknikleri Ile Zenginlestirilmis Çalısma Yapraklarını Içeren Kılavuzun Birlestirilmis Sınıflarda Ögrenim GörenÖgrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi: Maddeyi Tanıyalım Örnegi}, corporate={}, city={},year={2017} }