E. Yücel, "Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü," In , London: IJOPEC Publication, 2020, pp.85-105.
Yücel, E. Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü. 2020. In , IJOPEC Publication, London, 85-105.
Yücel, E., (2020). Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü. (pp.85-105), London: IJOPEC Publication.
Yücel, ENGİN. "Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü." In , 85-105. London: IJOPEC Publication, 2020
Yücel, ENGİN. "Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü." , IJOPEC Publication, 2020, pp.85-105.
Yücel, E. (2020) "Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü", . London: IJOPEC Publication.
@bookchapter{bookchapter, author ={ENGİN YÜCEL}, chaptertitle={Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü}, booktitle={ }, publisher={IJOPEC Publication}, city={London},year={2020} }