G. Sezgin Selçuk Et Al. , "Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15, pp.313-322, 2011
Sezgin Selçuk, G. Et Al. 2011. Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15 , 313-322.
Sezgin Selçuk, G., Karabey, B., & Çalışkan, S., (2011). Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15, 313-322.
Sezgin Selçuk, GAMZE, BURAK KARABEY, And SERAP ÇALIŞKAN. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15, 313-322, 2011
Sezgin Selçuk, GAMZE S. Et Al. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15, pp.313-322, 2011
Sezgin Selçuk, G. Karabey, B. And Çalışkan, S. (2011) . "Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15, pp.313-322.
@article{article, author={GAMZE SEZGİN SELÇUK Et Al. }, title={Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={313-322} }