E. Yildiz Feyzioǧlu Et Al. , "Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri," Elementary Education Online , vol.13, no.2, pp.394-411, 2014
Yildiz Feyzioǧlu, E. Et Al. 2014. Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri. Elementary Education Online , vol.13, no.2 , 394-411.
Yildiz Feyzioǧlu, E., Tatar, N., AKPINAR, E., & Güldali, S., (2014). Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri. Elementary Education Online , vol.13, no.2, 394-411.
Yildiz Feyzioǧlu, Eylem Et Al. "Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri," Elementary Education Online , vol.13, no.2, 394-411, 2014
Yildiz Feyzioǧlu, Eylem Y. Et Al. "Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri." Elementary Education Online , vol.13, no.2, pp.394-411, 2014
Yildiz Feyzioǧlu, E. Et Al. (2014) . "Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri." Elementary Education Online , vol.13, no.2, pp.394-411.
@article{article, author={Eylem Yildiz Feyzioǧlu Et Al. }, title={Science and technology teachers' views about the level of inquiry in science experiments Fen ve teknoloji öǧretmenlerinin fen deneylerinin açi{dotless}kli{dotless}k düzeyine İlişkin görüşleri}, journal={Elementary Education Online}, year=2014, pages={394-411} }