T. CANBULAT And H. KÜÇÜKKARAGÖZ, "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, pp.13-45, 2014
CANBULAT, T. And KÜÇÜKKARAGÖZ, H. 2014. Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9 , 13-45.
CANBULAT, T., & KÜÇÜKKARAGÖZ, H., (2014). Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, 13-45.
CANBULAT, TUNCAY, And HADİYE KÜÇÜKKARAGÖZ. "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, 13-45, 2014
CANBULAT, TUNCAY And KÜÇÜKKARAGÖZ, HADİYE. "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, pp.13-45, 2014
CANBULAT, T. And KÜÇÜKKARAGÖZ, H. (2014) . "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, pp.13-45.
@article{article, author={TUNCAY CANBULAT And author={HADİYE KÜÇÜKKARAGÖZ}, title={Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Akademik Benlik Saygılarına Etkisi}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2014, pages={13-45} }