N. H. Kaya And F. ÜNAL, "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.369-389, 2022
Kaya, N. H. And ÜNAL, F. 2022. Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53 , 369-389.
Kaya, N. H., & ÜNAL, F., (2022). Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, 369-389.
Kaya, Nihal, And FÜSUN ÜNAL. "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, 369-389, 2022
Kaya, Nihal H. And ÜNAL, FÜSUN. "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.369-389, 2022
Kaya, N. H. And ÜNAL, F. (2022) . "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.369-389.
@article{article, author={Nihal Hivda Kaya And author={FÜSUN ÜNAL}, title={Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Çevrimiçi Güvenlik Becerilerinin Öğretiminde Sosyal Öykü Yönteminin Etkililiği}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={369-389} }