S. Demircioğlu And G. SEZGİN SELÇUK, "Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.45, pp.23-36, 2018
Demircioğlu, S. And SEZGİN SELÇUK, G. 2018. Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.45 , 23-36.
Demircioğlu, S., & SEZGİN SELÇUK, G., (2018). Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.45, 23-36.
Demircioğlu, Salih, And GAMZE SEZGİN SELÇUK. "Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.45, 23-36, 2018
Demircioğlu, Salih And SEZGİN SELÇUK, GAMZE S. . "Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.45, pp.23-36, 2018
Demircioğlu, S. And SEZGİN SELÇUK, G. (2018) . "Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.45, pp.23-36.
@article{article, author={Salih Demircioğlu And author={GAMZE SEZGİN SELÇUK}, title={Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Lise Öğrencilerinin Fizik Özyeterlik İnançları Üzerindeki Etkileri}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={23-36} }