E. ÖZGÜL And S. I. Akbar, "Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers," Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.217-234, 2018
ÖZGÜL, E. And Akbar, S. I. 2018. Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1 , 217-234.
ÖZGÜL, E., & Akbar, S. I., (2018). Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, 217-234.
ÖZGÜL, ENGİN, And Syed Ikram Akbar. "Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers," Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, 217-234, 2018
ÖZGÜL, ENGİN And Akbar, Syed I. . "Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers." Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.217-234, 2018
ÖZGÜL, E. And Akbar, S. I. (2018) . "Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers." Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.33, no.1, pp.217-234.
@article{article, author={ENGİN ÖZGÜL And author={Syed Ikram Akbar}, title={Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={217-234} }