A. Özdağoğlu Et Al. , "Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.367-387, 2008
Özdağoğlu, A. Et Al. 2008. Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1 , 367-387.
Özdağoğlu, A., Özdağoğlu, G., & Öz, E., (2008). Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 367-387.
Özdağoğlu, AŞKIN, GÜZİN ÖZDAĞOĞLU, And Eylem Öz. "Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 367-387, 2008
Özdağoğlu, AŞKIN Et Al. "Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.367-387, 2008
Özdağoğlu, A. Özdağoğlu, G. And Öz, E. (2008) . "Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.367-387.
@article{article, author={AŞKIN ÖZDAĞOĞLU Et Al. }, title={Müşteri Sadakatinin Sağlanmasında Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi: İzmir'de Bir Hipermarket Araştırması}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={367-387} }