H. Z. KABASAKAL And S. S. UYGUR, "ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.3, no.5, pp.459-463, 2017
KABASAKAL, H. Z. And UYGUR, S. S. 2017. ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.3, no.5 , 459-463.
KABASAKAL, H. Z., & UYGUR, S. S., (2017). ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.3, no.5, 459-463.
KABASAKAL, HATİCE, And SEBAHAT SEVGİ UYGUR. "ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.3, no.5, 459-463, 2017
KABASAKAL, HATİCE Z. And UYGUR, SEBAHAT S. . "ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.3, no.5, pp.459-463, 2017
KABASAKAL, H. Z. And UYGUR, S. S. (2017) . "ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.3, no.5, pp.459-463.
@article{article, author={HATİCE ZEKAVET KABASAKAL And author={SEBAHAT SEVGİ UYGUR}, title={ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL}, year=2017, pages={459-463} }