A. S. SAĞKAL Et Al. , "Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri," pamukkale eğitim fakultesi dergisi , no.39, pp.33-49, 2015
SAĞKAL, A. S. Et Al. 2015. Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri. pamukkale eğitim fakultesi dergisi , no.39 , 33-49.
SAĞKAL, A. S., TÜRNÜKLÜ, A., & KABASAKAL, H. Z., (2015). Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri. pamukkale eğitim fakultesi dergisi , no.39, 33-49.
SAĞKAL, ALİ, ABBAS TÜRNÜKLÜ, And HATİCE ZEKAVET KABASAKAL. "Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri," pamukkale eğitim fakultesi dergisi , no.39, 33-49, 2015
SAĞKAL, ALİ S. Et Al. "Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri." pamukkale eğitim fakultesi dergisi , no.39, pp.33-49, 2015
SAĞKAL, A. S. TÜRNÜKLÜ, A. And KABASAKAL, H. Z. (2015) . "Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri." pamukkale eğitim fakultesi dergisi , no.39, pp.33-49.
@article{article, author={ALİ SERDAR SAĞKAL Et Al. }, title={Öğrenci Öğrenci Anlaşmazlıklarının Çözümünde BarışyapıcılıkYöntemi Öğretmen Perspektifleri}, journal={pamukkale eğitim fakultesi dergisi}, year=2015, pages={33-49} }