E. ÖZGÜL Et Al. , "Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 2017
ÖZGÜL, E. Et Al. 2017. Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4 .
ÖZGÜL, E., BÖRÜHAN, G., & Tek, Ö. B., (2017). Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4.
ÖZGÜL, ENGİN, GÜLMÜŞ BÖRÜHAN, And Ömer Baybars Tek. "Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 2017
ÖZGÜL, ENGİN Et Al. "Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 2017
ÖZGÜL, E. BÖRÜHAN, G. And Tek, Ö. B. (2017) . "Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4.
@article{article, author={ENGİN ÖZGÜL Et Al. }, title={Özel Alışveriş Sitelerinde Siparişlerin Yerine Getirilmesinde Lojistik Hizmet Kalitesi’nin Müşteri Memnuniyetine Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017}