B. İLTER, "E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 2009
İLTER, B. 2009. E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1 .
İLTER, B., (2009). E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1.
İLTER, BURCU. "E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 2009
İLTER, BURCU. "E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 2009
İLTER, B. (2009) . "E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1.
@article{article, author={BURCU İLTER}, title={E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2009}