N. Çoşkun And V. YILDIZ DEMİRTAŞ, "Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.549-564, 2015
Çoşkun, N. And YILDIZ DEMİRTAŞ, V. 2015. Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2 , 549-564.
Çoşkun, N., & YILDIZ DEMİRTAŞ, V., (2015). Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, 549-564.
Çoşkun, Nihan, And VESİLE YILDIZ DEMİRTAŞ. "Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, 549-564, 2015
Çoşkun, Nihan And YILDIZ DEMİRTAŞ, VESİLE Y. . "Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.549-564, 2015
Çoşkun, N. And YILDIZ DEMİRTAŞ, V. (2015) . "Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.549-564.
@article{article, author={Nihan Çoşkun And author={VESİLE YILDIZ DEMİRTAŞ}, title={Öğrenme stillerine göre ortaokul öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2015, pages={549-564} }