B. Tataroğlu Taşdan Et Al. , " Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.220-244, 2023
Tataroğlu Taşdan, B. Et Al. 2023. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2 , 220-244.
Tataroğlu Taşdan, B., Yiğit Koyunkaya, M., & Tekin Dede, A., (2023). Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 220-244.
Tataroğlu Taşdan, BERNA, MELİKE YİĞİT KOYUNKAYA, And AYŞE TEKİN DEDE. " Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 220-244, 2023
Tataroğlu Taşdan, BERNA T. Et Al. " Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.220-244, 2023
Tataroğlu Taşdan, B. Yiğit Koyunkaya, M. And Tekin Dede, A. (2023) . " Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.220-244.
@article{article, author={BERNA TATAROĞLU TAŞDAN Et Al. }, title={ Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi}, journal={Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={220-244} }