B. TATAROĞLU TAŞDAN Et Al. , "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.220-244, 2023
TATAROĞLU TAŞDAN, B. Et Al. 2023. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2 , 220-244.
TATAROĞLU TAŞDAN, B., YİĞİT KOYUNKAYA, M., & TEKİN DEDE, A., (2023). Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 220-244.
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA, MELİKE YİĞİT KOYUNKAYA, And AYŞE TEKİN DEDE. "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 220-244, 2023
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA T. Et Al. "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.220-244, 2023
TATAROĞLU TAŞDAN, B. YİĞİT KOYUNKAYA, M. And TEKİN DEDE, A. (2023) . "Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.220-244.
@article{article, author={BERNA TATAROĞLU TAŞDAN Et Al. }, title={Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerindeki Argümantasyon Sürecine İlişkin Fark Etme Becerilerinin İncelenmesi}, journal={Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={220-244} }