B. Can Et Al. , "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.17, pp.47-54, 2005
Can, B. Et Al. 2005. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.17 , 47-54.
Can, B., Cantürk Günhan, B., & Öngel Erdal, S., (2005). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.17, 47-54.
Can, Bilge, BERNA CANTÜRK GÜNHAN, And Sevinç Öngel Erdal. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.17, 47-54, 2005
Can, Bilge Et Al. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.17, pp.47-54, 2005
Can, B. Cantürk Günhan, B. And Öngel Erdal, S. (2005) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.17, pp.47-54.
@article{article, author={Bilge Can Et Al. }, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fen Derslerinde Matematiğin Kullanimina Yönelik Özyeterlik İnançlarinin İncelenmesi}, journal={Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={47-54} }