S. DOĞMAZ TUNALI Et Al. , "İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri," Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , no.8, pp.256-272, 2022
DOĞMAZ TUNALI, S. Et Al. 2022. İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , no.8 , 256-272.
DOĞMAZ TUNALI, S., MUTLU, H., KARADAĞ, F., & YILDIZ DEMİRTAŞ, V., (2022). İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , no.8, 256-272.
DOĞMAZ TUNALI, SILA Et Al. "İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri," Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , no.8, 256-272, 2022
DOĞMAZ TUNALI, SILA D. Et Al. "İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri." Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , no.8, pp.256-272, 2022
DOĞMAZ TUNALI, S. Et Al. (2022) . "İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri." Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , no.8, pp.256-272.
@article{article, author={SILA DOĞMAZ TUNALI Et Al. }, title={İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri}, journal={Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi}, year=2022, pages={256-272} }