A. KAPUÇUGİL İKİZ And A. MASOUDI, "A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.9, no.1, pp.17-31, 2009
KAPUÇUGİL İKİZ, A. And MASOUDI, A. 2009. A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.9, no.1 , 17-31.
KAPUÇUGİL İKİZ, A., & MASOUDI, A., (2009). A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.9, no.1, 17-31.
KAPUÇUGİL İKİZ, AYSUN, And ALİ MASOUDI. "A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.9, no.1, 17-31, 2009
KAPUÇUGİL İKİZ, AYSUN K. And MASOUDI, ALİ. "A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.9, no.1, pp.17-31, 2009
KAPUÇUGİL İKİZ, A. And MASOUDI, A. (2009) . "A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.9, no.1, pp.17-31.
@article{article, author={AYSUN KAPUÇUGİL İKİZ And author={ALİ MASOUDI}, title={A QFD and SERVQUAL Approach to Hotel Service Design}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={17-31} }