Atıf Formatları
Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Şahbaz And H. Hamurcu, "Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri," Education Sciences(NWSA) , vol.7, no.2, pp.734-754, 2012

Şahbaz, Ö. And Hamurcu, H. 2012. Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri. Education Sciences(NWSA) , vol.7, no.2 , 734-754.

Şahbaz, Ö., & Hamurcu, H., (2012). Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri. Education Sciences(NWSA) , vol.7, no.2, 734-754.

Şahbaz, Özlem, And HÜLYA HAMURCU. "Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri," Education Sciences(NWSA) , vol.7, no.2, 734-754, 2012

Şahbaz, Özlem And Hamurcu, HÜLYA. "Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri." Education Sciences(NWSA) , vol.7, no.2, pp.734-754, 2012

Şahbaz, Ö. And Hamurcu, H. (2012) . "Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri." Education Sciences(NWSA) , vol.7, no.2, pp.734-754.

@article{article, author={Özlem Şahbaz And author={HÜLYA HAMURCU}, title={Probleme Dayalı Öğrenme ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ve Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkileri}, journal={Education Sciences(NWSA)}, year=2012, pages={734-754} }