R. N. UZUN Et Al. , "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK," In SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2 , Gazi Yayınevi, 2022, pp.111-125.
UZUN, R. N. Et Al. BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK. 2022. In SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2 , Gazi Yayınevi, 111-125.
UZUN, R. N., BAYANSALDUZ, M., ŞAHİN, T., & ALBAY, F., (2022). BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK. SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2 (pp.111-125), Gazi Yayınevi.
UZUN, RECEP Et Al. "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK." In SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2 , 111-125. Gazi Yayınevi, 2022
UZUN, RECEP N. Et Al. "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK." SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2 , Gazi Yayınevi, 2022, pp.111-125.
UZUN, R. N. Et Al. (2022) "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK", SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2 . Gazi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={RECEP NUR UZUN Et Al. }, chaptertitle={BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK}, booktitle={ SPOR BILIMLERINE KURAMSAL BAKIŞ 2}, publisher={Gazi Yayınevi}, city={},year={2022} }