N. AŞKIN And İ. İPEK, "Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.503-507, 2014
AŞKIN, N. And İPEK, İ. 2014. Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi. 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Gaziantep, Turkey), 503-507.
AŞKIN, N., & İPEK, İ., (2014). Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi . 19. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.503-507). Gaziantep, Turkey
AŞKIN, NİLAY, And İLAYDA İPEK. "Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Turkey, 2014
AŞKIN, NİLAY B. And İPEK, İLAYDA. "Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.503-507, 2014
AŞKIN, N. And İPEK, İ. (2014) . "Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.503-507.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NİLAY BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ And author={İLAYDA İPEK}, title={Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi}, congress name={19. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2014}, pages={503-507} }