G. DOĞRU And S. YEYGEL ÇAKIR, "Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.51, 2016
DOĞRU, G. And YEYGEL ÇAKIR, S. 2016. Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.51 .
DOĞRU, G., & YEYGEL ÇAKIR, S., (2016). Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.51.
DOĞRU, GONCA, And SİNEM YEYGEL ÇAKIR. "Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.51, 2016
DOĞRU, GONCA And YEYGEL ÇAKIR, SİNEM Y. . "Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.51, 2016
DOĞRU, G. And YEYGEL ÇAKIR, S. (2016) . "Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.51.
@article{article, author={GONCA KÖSE And author={SİNEM YEYGEL ÇAKIR}, title={Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2016}