A. M. ELLEZ Et Al. , "Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki," In Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler , Cetinje: IVPE, 2021, pp.1-14.
ELLEZ, A. M. Et Al. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki. 2021. In Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler , IVPE, Cetinje, 1-14.
ELLEZ, A. M., Teker, D., Oruç, N., & Şafak, Ş., (2021). Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki. Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler (pp.1-14), Cetinje: IVPE.
ELLEZ, AHMET Et Al. "Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki." In Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler , 1-14. Cetinje: IVPE, 2021
ELLEZ, AHMET M. Et Al. "Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki." Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler , IVPE, 2021, pp.1-14.
ELLEZ, A. M. Et Al. (2021) "Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki", Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler . Cetinje: IVPE.
@bookchapter{bookchapter, author ={AHMET MURAT ELLEZ Et Al. }, chaptertitle={Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki}, booktitle={ Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler}, publisher={IVPE}, city={Cetinje},year={2021} }