B. M. Tezeren And K. Yürümezoğlu, "STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.60, pp.1671-1692, 2024
Tezeren, B. M. And Yürümezoğlu, K. 2024. STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.60 , 1671-1692.
Tezeren, B. M., & Yürümezoğlu, K., (2024). STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.60, 1671-1692.
Tezeren, Burcu, And KEMAL YÜRÜMEZOĞLU. "STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.60, 1671-1692, 2024
Tezeren, Burcu M. And Yürümezoğlu, KEMAL. "STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.60, pp.1671-1692, 2024
Tezeren, B. M. And Yürümezoğlu, K. (2024) . "STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.60, pp.1671-1692.
@article{article, author={Burcu Meral Tezeren And author={KEMAL YÜRÜMEZOĞLU}, title={STEAM Temelli Puantilizm Etkinliklerinin Üstün/ Özel Yetenekli Öğrencilerin Kavramsal Bilgi Düzeylerine ve Sanatsal Görme Biçimlerine Etkisi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={1671-1692} }