F. E. İKİZ And u. çatal, "Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi," Journal of Turkish Studies , vol.144, pp.2361-2382, 2019
İKİZ, F. E. And çatal, u. 2019. Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi. Journal of Turkish Studies , vol.144 , 2361-2382.
İKİZ, F. E., & çatal, u., (2019). Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi. Journal of Turkish Studies , vol.144, 2361-2382.
İKİZ, FATMA, And umut çatal. "Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi," Journal of Turkish Studies , vol.144, 2361-2382, 2019
İKİZ, FATMA E. And çatal, umut. "Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi." Journal of Turkish Studies , vol.144, pp.2361-2382, 2019
İKİZ, F. E. And çatal, u. (2019) . "Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi." Journal of Turkish Studies , vol.144, pp.2361-2382.
@article{article, author={FATMA EBRU İKİZ And author={umut çatal}, title={Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stillerinin Duygusal Öz-Yeterlik Düzeylerine Göre İncelenmesi}, journal={Journal of Turkish Studies}, year=2019, pages={2361-2382} }