A. Pabuçcu And Ö. Geban, "5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.191-206, 2015
Pabuçcu, A. And Geban, Ö. 2015. 5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1 , 191-206.
Pabuçcu, A., & Geban, Ö., (2015). 5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 191-206.
Pabuçcu, AYBÜKE, And Ömer Geban. "5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 191-206, 2015
Pabuçcu, AYBÜKE P. And Geban, Ömer. "5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.191-206, 2015
Pabuçcu, A. And Geban, Ö. (2015) . "5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.191-206.
@article{article, author={AYBÜKE PABUÇCU AKIŞ And author={Ömer Geban}, title={5E öğrenme döngüsüne göre düzenlenmiş uygulamaların Asit Baz konusundaki kavram yanılgılarına etkisi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={191-206} }